zaterdag 9 april 2016

Boni No Gluten

Vorig jaar kwam ik te weten dat de Colruyt groep ging werken aan een selectie glutenvrije production van hun Boni huismerk.  Ik stelde me direct kandidaat om mee te testen want hoe vaak komt het voor dat je invloed hebt op wat je in de winkel terecht ziet komen?

Deze week werd ik dan nog beloond met deze brief.
Mijn man had hem achter de hand gehouden en kwam vandaag na het shoppen naar huis met een hoop glutenvrije production waaronder de amandelgebakjes! Daar kijk ik nu eens echt naar uit zie, morgen bij de koffie denk ik!

Fijn dat ze nu in de Colruyt ook glutenvrije producten aanbieden.  Dat maakt het winkelen toch net iets makkelijker en hoef ik me niet steeds in bochten te wringen om aan mijn gerief te geraken.  Ik kijk ook uit om de diepvriesproducten eens te testen want een voorraadje aanleggen in de diepvries is ook steeds goed meegenomen!

Meer info vind je op hun website:
https://www.boniselection.be/nl/verhaal/glutenvrije-producten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten